středa 2. července 2008

Vnitřní dialog

Jsem umělec, jsem cesta a nekonečný tvůrce
tvořím zde cokoli, co duše si přeje,
jsem přítomné jsoucno a ztvárnění srdce,
scénáře života pisatel děje!

Jsi nula, jsi looser a k tomu ještě pitomec,
arcikokot, hlupák a navíc taky lakomec.
Budeš pořád jen vedlejší role.
Nikdy nic nedotáhneš, zůstaneš dole.

Jsem energie, jsem cesta, jsem nesmírná radost,
rozvíjím melodie okolních příběhů,
Dávám smyslu a životu zadost
Vesele zpívám si do běhu.

Co myslíš, že jsi, proč to vůbec říkáš,
jen jako exhibici nám tu duši svlíkáš
Zalez zpátky do klece a přestaň tady smrdět
Tvé básně jsou horší než když slon začne prdět.

Jsem úžasný slon, jsem síla a moudrost
rozdávám štěstí cestu a směr,
Ze svojí tvorby mám navíc radost
léčím zranění do duší děr.

Žádné komentáře: